Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_408005.jpg
public://cover/cover_183802.jpg
public://cover/cover_421879.jpg
public://cover/cover_421880.jpg
public://cover/cover_421881.jpg
public://cover/cover_421882.jpg
public://cover/cover_421884.jpg
public://cover/cover_421875.jpg
public://cover/cover_421876.jpg
public://cover/cover_421869.jpg
public://cover/cover_421866.jpg
public://cover/cover_421856.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_421209.jpg
public://cover/cover_401629.jpg
public://cover/cover_401850.jpg
public://cover/cover_402585.jpg
public://cover/cover_402635.jpg
public://cover/cover_401421.jpg
public://cover/cover_401709.jpg
public://cover/cover_401867.jpg
public://cover/cover_402285.jpg
public://cover/cover_402329.jpg
public://cover/cover_400849.jpg
public://cover/cover_401840.jpg