Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_421215.jpg
public://cover/cover_421216.jpg
public://cover/cover_421186.jpg
public://cover/cover_421027.jpg
public://cover/cover_207702.jpg
public://cover/cover_154392.jpg
public://cover/cover_177312.jpg
public://cover/cover_421210.jpg
public://cover/cover_421208.jpg
public://cover/cover_421197.jpg
public://cover/cover_421190.jpg
public://cover/cover_421189.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_421193.jpg
public://cover/cover_420531.jpg
public://cover/cover_403781.jpg
public://cover/cover_403809.jpg
public://cover/cover_403803.jpg
public://cover/cover_403824.jpg
public://cover/cover_403775.jpg
public://cover/cover_403815.jpg
public://cover/cover_400161.jpg
public://cover/cover_401636.jpg
public://cover/cover_403247.jpg
public://cover/cover_401874.jpg