Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_376930.jpg
public://cover/cover_367893.jpg
public://cover/cover_173330.jpg
public://cover/cover_421968.jpg
public://cover/cover_421965.jpg
public://cover/cover_421966.jpg
public://cover/cover_421967.jpg
public://cover/cover_421964.jpg
public://cover/cover_408532.jpg
public://cover/cover_413980.jpg
public://cover/cover_387378.jpg
public://cover/cover_174286.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_421949.jpg
public://cover/cover_417725.jpg
public://cover/cover_402995.jpg
public://cover/cover_421803.jpg
public://cover/cover_421737.jpg
public://cover/cover_393750.jpg
public://cover/cover_421920.jpg
public://cover/cover_417809.jpg
public://cover/cover_417811.jpg
public://cover/cover_403806.jpg
public://cover/cover_403825.jpg
public://cover/cover_403763.jpg