Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí

Autor:
Sharp Byron
ISBN:
9788027743971
9788027766031
9788027766055
Rok vydání:
2025
Počet stran:
248
Poskytovatel:
Palmknihy
Serie_title:
Serie_part:
1
Klíčová slova:
Vydavatel:
Typ:
Jazyk:
Cena:
49 Kč
422303
pap
epub
pdf
Anotace:
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.