Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_333794.jpg
public://cover/cover_407382.jpg
public://cover/cover_423539.jpg
public://cover/cover_423525.jpg
public://cover/cover_423537.jpg
public://cover/cover_423504.jpg
public://cover/cover_423503.jpg
public://cover/cover_423471.jpg
public://cover/cover_423139.jpg
public://cover/cover_423143.jpg
public://cover/cover_423107.jpg
public://cover/cover_264614.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_423467.jpg
public://cover/cover_390857.jpg
public://cover/cover_403310.jpg
public://cover/cover_423470.jpg
public://cover/cover_401606.jpg
public://cover/cover_393750.jpg
public://cover/cover_422978.jpg
public://cover/cover_422943.jpg
public://cover/cover_422944.jpg
public://cover/cover_422864.jpg
public://cover/cover_422857.jpg
public://cover/cover_422818.jpg